Afla care sunt legumele cu un continut ridicat de proteine

proteineeeDaca iti doresti sa consumi cat mai putina carne si sa te indrepti catre o dieta vegetariana, trebuie sa stii ca iti poti asigura proteinele si din legume, iata care sunt legumele cu un continut foarte bogat de proteine!

Broccoli- este un super aliment, plin de antioxidanti, vitamina C, acid folic, calciu, potasiu, fier si fibre. Ceea ce putina lume stie despre aceasta leguma este ca vine la pachet si cu o doza semnificativa de proteine.

Mazare- una din cele mai bune surse vegetale de proteine.  O poti consuma in supe crema, in omlete, paste, in quiche, ca garnitura pentru carnea de peste sau in salate.

Spanac - spanacul este foarte hranitor. O portie de spanac iti aduce vitamina A care-ti intareste imunitatea, calciu, fibre, dar si o doza semnificativa de proteine. Il poti include  in paste, in salate, in omlete, sau il poti transforma intr-o supa crema delicioasa.

Cartofii copti- cartofii sunt plini de vitamine si proteine. In special cei copti. Un cartof copt de marime medie contine aproximativ 3 grame de proteine.

Varza de Bruxelles-un adevarat superstar din punct de vedere nutritional. Expertii estimeaza ca ea contine mai mult de 100 de enzime fata de alte fructe si legumele crude.  Doza zilnica de proteine: 100g de varza de Bruxelles vin la pachet cu 2,5g proteine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>