Alimente recomandate in timpul curei de slabit

fructeNu putine sunt situatiile cand tinem o cura de slabit si nu reusim sa atingem obiectivele pe care ni le-am propus, desi respectam in detaliu planul alimentar ales de noi si nu ne abatem de la recomandarile specialistilor nutritionisti. Sunt multe persoane care se plang de altfel ca nu mai stiu ce dieta sa urmeze deoarece, indiferent de cat de mult au incercat in trecut, nu reusesc sa scada suficient in greutate, avand insa unele rezultate pozitive, dar departe de a fi multumitoare.

Dietele sunt in general mai costisitoare pe plan financiar decat ati crede si aceasta este unul dintre motivele pentru care multi romani nu isi permit sa urmeze planul dat de specialist, ei inlocuind adeseori alimentele din lista oferita lor cu alte alimente care sunt mai convenabile ca pret si se gasesc mai usor pe piata.

Nu este chiar atat de grava situatia chiar daca nu ai bani suficienti pentru a-ti procura toate alimentele necesare dietei de slabit, piata romaneasca oferind, din fericire, si multe alimente care ajuta la scaderea in greutate si nici nu sunt scumpe, fiecare roman putand sa si le permita astfel de produse cu rol benefic pentru scaderile sanatoase in greutate.

Varza murata, pentru persoanele care au voie sa consume acest aliment, poate face minuni la cura de slabit, gustul sau acru putand fi ameliorat cu putin ulei de masline, astfel obtinandu-se un preparat instant care va potoli multumitor apetitul alimentar suplimentar putandu-se adauga si o felie sau doua de paine integrala la masa. Varza murata poate fi adaugata la multe alte preparate specifice dietelor de slabit, dar este recomandat sa se foloseasca cantitati mici de ulei vegetal pentru a se tine sub control caloriile.

Iaurtul degresat este unul dintre alimentele de baza pentru aproape orice dieta de slabit, uneori fiind consumat la micul-dejun, dar de cele mai multe ori fiind de ajutor pentru gustarile dintre mese, cand apetitul alimentar poate fi potolit satisfacator cu o portie moderata de iaurt degresat. 

Spanacul, salata verde, varza alba, rosiile, ardeii grasi si morcovii pot fi consumate in fiecare zi cu singura conditie sa nu fie combinate decat cu foarte putin ulei vegetal si, la alegere, cu condimente diverse care dau gust bun mancarii fara a aduce un surplus de calorii la dieta.

Ouale fierte sunt alte surse bune de proteine la dieta de slabit, un ou fiert consumat in fiecare dimineata fiind o garantie a unei diete bine echilibrata in nutrimente esentiale pentru organismul uman. Ouale potolesc rapid foamea si nu ingrasa, dar nu trebuie consumate in exces, la cura de slabit fiind recomandat cel mult un ou fiert pe zi sau chiar o data la doua zile.

Apa plata este foarte importanta in procesul de slabit, multe persoane dand gres la o astfel de dieta deoarece nu consuma apa si lichide suficiente in fiecare zi. Pentru un gust mai bun, dar si pentru a stimula digestia si arderea grasimilor este recomandat sa adaugati putin suc proaspat de lamaie in apa de baut,. Nu indulciti insa apa cu suc de lamaie cu zahar, iar daca uneori va doriti sa ii schimbati gustul sau va plac ceaiurile de plante atunci apelati tot la cantitati mici de extract de stevie dulce sau alti indulcitori naturali cu zero calorii.

Pentru gustarile dintre mese, sunt recomandate si bananele, fructele de kiwi sau portocalele ori fructele de grapefruit, acestea putand fi procurate la preturi foarte convenabile. Nu uitati insa, daca va preparati salate de fructe, sa renuntati complet la zahar si sa indulciti salata cand este nevoie cu putin extract de stevie dulce sau alti indulcitori naturali cu zero calorii.

Ceapa, prazul si usturoiul sunt alte ingrediente ieftine si necesare pentru o dieta de slabit. Conform studiilor medicale, ceapa si usturoiul sau prazul ajuta la arderea mai rapida a grasimilor si se recomanda sa fie consumate cat mai des cu sau fara condimente si, de preferat in starea lor naturala, negatite. Prazul poate crea pietre la rinichi daca se consuma in exces deci nu uitati sa puneti accentul mai ales pe ceapa si usturoi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>