Exercitii pentru fese si coapse

Iti doresti sa ai picioarele sculptate, si fesele ferme, demne de invidiat? Sa stii ca se poate! Bineinteles, pentru frumuste si mai ales pentru sanatate trebuie sa faci exercitii cel putin 30 de minute in fiecare zi.

Va propun cateva exercitii care va vor ajuta la tonifierea feselor si a coapselor.

Exercitii pentru coapse

Stai intinsa pe o parte si lasa-ti capul pe mana. Apropie picioarele la 45 de grade de piept si indoaie genunchii in acelasi mod, incat gambele sa formeze un unghi de 45 de grade cu pulpele. Acestea nu trebuie lipite nicio secunda, pentru ca muschii sa depuna cat mai mult efort. Pentru inceput sunt suficiente 10 miscari pentru fiecare picior.

Exercitii pentru fese

Stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti si talpile pe podea. Ridica varfurile, asa incat numai calcaile sa fie sprijinite pe podea. Ridica-ti copasele in aer si incordeaza muschii fesieri in tot acest timp. Pastreaza-ti corpul nemiscat si indreapta un picior, ridicandu-l in aer, astfel incat corpul sa se sprijine pe un singur calcai. Ramai in aceasta pozitie, la aceeasi inaltime, numara pana la cinci si schimba piciorul pe care te sustii.

Trebuie sa faci cate 10 exercitii pentru fiecare picior.

Fandari pentru coapse si solduri

Stai cu picioarele departate, astfel incat talpile sa fie in dreptul soldurilor. Indoaie picioarele pana cand soldurile sunt la nivelul genunchilor, ca si cum ai sta pe un scaun imaginar.Stai cateva secunde in aceasta pozitie, apoi repeta miscarea.

ehercitii cosapse

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>