Exercitii pentru un abdomen plat

Toti ne dorim sa avem un abdomen plat, si mai ales pe timp de vara sa aratam bine la plaja. Dieta nu este suficienta pentru o talie de invidiat. Daca nu ai timp sa mergi la sala, lucreaza acasa cateva exercitii esentiale pentru un abdomen plat.

abdomen plat

 

1. Bicicleta

Aseaza-te pe spate, in pozitia culcat si tine mainile sub cap. Ridica usor trunchiul, tine abdomenul incordat si intinde picioarele. Adu piciorul stang la piept, ridica umerii simultan si apropie cotul drept de genunchi. Repeta miscarea doar inversa cu piciorul celalalt si cotul stang. Acest exercitiu pune in miscare muschii abdomenului dar iti lucreaza si picioarele.

2. Ridicari de trunchi

Stai culcata pe spate, ridica picioarele catre tavan si incruciseaza gleznele. Du mainile sub cap, apoi contracta muschii abdomenului si ridica scurt trunchiul tinand coatele in lateral. Executa 15 ridicari, ia o pauza de cateva minunte apoi repeta exercitiul.

3. Cercuri

Aseaza-te pe spate cu picioarele intinse si palmele sprijinite de podea. Rdica picioarele la 45 de grade si tine varfurile perfect intinse. Deseneaza cateva cercuri imaginare tinand corpul drept si foarte bine incordat. Miscarea trebuie sa fie facuta din sold. Pentru inceput fa 10 astfel de cercuri, apoi repeta inca 10 in sens invers.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>