Grasimile din alimentatia copilului

grasimii

 

Ca parinte trebuie sa ai grija ca in alimentatia copilului sa incluzi grasimi cu valoare biologica ridicata, acestea sunt cele care contin acizi grasi esentiali polinesaturati si vitaminele A, D, E si L, acestea sunt cele mai usor de digerat. Copilul are nevoie sa consume zilnic alimente ce contin hidrocarbonate, bogate in fibre  alimentare si vitamina C.

 

Toamna este bine sa existe in meniul alimentar urmatoarele produse: pere, mere, prune, gutui, conopida, morcovi, telina, struguri,  varza, gogosari, vinete, etc!

 

Vor fi evitate dulciurile si prajiturile de cofetarie intre mese, ele strica pofta de mancare si predispune la carii dentare. Dulciurile pot fi oferite in cantitate mica dupa mesele principale. Medicii stomatologi recomanda dupa consumarea de dulciuri, spalarea riguroasa a dintilor! Sunt periculoase pentru dinti: toate dulciurile lipicioase(caramele, nuga, alvita, etc), bomboanele, rahatul si mierea de albine.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>