Mici secrete benefice pentru stimularea metabolismului

Daca ti se pare ca metabolismul e lenes si nu ai rezultatele dorite, atunci e momentul sa incerci si alte abordari, aici ma refer in afara de mancarea condimentata sau a antrenamentului pe intervale, de care sunt covins ca stii.

Mici secrete benefice pentru stimularea metabolismului

Exercitii de forta. O strategie testata este sa te apuci de exercitiile de forta. Nu multe, alege 8 miscari si fa cate 12 – 16 repetari din fiecare (2 secunde ridicarea, 2 secunde coborarea), fara pauze intre ele. Antrenorii de fitness spun ca aceasta strategie accelereaza metabolismul cu 9%.

Micul dejun la maximum 90 de minute de cand te-ai trezit. Daca tai din numarul caloriilor, metabolismul tau va fi incetinit. Organismul ii vei da impresia ca treci printr-o perioada de criza, ca te confrunti cu foametea, astfel el va conserva carbohidratii si grasimile. Cea mai eficienta abordare e sa nu iei micul dejun la mai mult de 90 de minute de cand te-ai trezit, iar acesta sa contina din necesarul zilnic de calorii.

Consuma spanac. Poate ca ai ceva cu spanacul din copilarie si nu prea il suporti pe Popeye pentru deoarece in repetate randuri se facea referire la dieta si muschii sai, trebuie sa treci peste acest lucru pentru ca vitamina B si magneziul vor accelera metabolismul.

Nu evita proteinele. Nu e bine sa uiti de ele nici la masa, nici cand iei o gustare. E nevoie de energie pentru metabolizarea alimentelor, indiferent ca e vorba despre proteine, grasimi sau carbohidrati, se vor arde mult mai multe calorii atunci cand se metabolizeaza proteinele, explica nutritionistii.

Numai bine!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>