Micul dejun – esential pentru o alimentatie sanatoasa

micul dejun

Organismul, care n-a mai fost hranit din seara trecuta, are nevoie de „combustibil” pentru a incepe o noua zi. Dupa un mic dejun care aduce corpului vitaminele si nutrientii de care are nevoie, nivelul de energie va creste simtitor. Persoanele care mananca in fiecare dimineata au mai multa energie decat cei care nu iau micul dejun.

Daca nu mananci dimineata, iata cateva trucuri care te vor ajuta sa incepi sa faci acest lucru:

1. Pregateste-ti o punga cu cateva dintre alimente pe care ai prefera sa le consumi la micul dejun, iar daca sunt usor de manevrat le poti manca pe drum sau de indata ce ajungi la birou.

2. Pregateste-ti de seara un mic dejun pe care sa-l consumi dimineata cand te trezesti.

3. Opreste-te la un magazin si cumpara ceva inainte de a ajunge la serviciu.

4. Propune-i partenerului sa pregatiti cu randul micul dejun.

5. Pune o felie mica de paine prajita, langa cana cu cafea, pe care sa o mananci inainte de a lua prima gura de cafea.

6. Pastreaza in poseta o punga cu migdale, seminte de floarea-soarelui, fructe uscate pe care sa le poti consuma in drum spre serviciu.

7. Pune in blender o banana, lapte, un pumn de migdale si orice alt fruct (sau pudra de cacao), mixeaza-le si toarna lichidul cremos intr-o sticluta din care poti sa bei in drum spre serviciu.

8. Roaga-ti partenerul sa te monitorizeze daca mananci dimineata si sa iti strecoare cate ceva inainte de a bea cafeaua, de a fuma prima tigara sau de a iesi din casa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>