Noul exercitiu ce te ajuta sa iti cresti rezistenta si flexibilitatea

Bridge-Plank-on-ElbowsExerciţiul plank este un nou şi eficient exerciţiu pentru zona mediană a corpului. Este un exerciţiu care implică contracţia a muşchilor într-un exerciţiu staţionar. De obicei acest exerciţiu se foloseşte în refacerea corpului după accidentare şi poate ajuta la creşterea rezistenţei şi întărirea abdomenului.
Rezistentă şi flexibilitate
Plank ajuta la întărirea muşchilor corpului: abdomen, picioare, coapse, braţe, umeri, braţe, piept. De asemenea, întăreşte şi muşchii care susţin încheieturile. Creşte flexibilitatea muşchilor posteriori, a umerilor ce se extind şi întind muşchii.
Indicaţii

Primul lucru care se face este sa se stea în poziţie de flotare, pe vârfuri sprijinindu-se pe antebraţe după care se menţine cât se poate de mult în această poziţie. Este recomandat să se înceapă cu minim 20 de secunde. Acest lucru se repetă de 3 ori.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>