O ceasca de cafea- placerea noastra de zi cu zi

cafea

Cafeaua este desigur, rasfatul nostru zilnic. Cei care consuma aceasta bautura- inteleg pe deplin!

Cand savuram o cafea este o placere si un rasfat suprem. Pentru multi un motiv de a se ridica din pat, pentru altii un motiv pentru a iesi “la cafea” cu prietenii.

Unii prefera sa savureze o cafea dupa masa si sa astepte sa se “aseze” mancarea.
Oricare ar fi motivul pentru care o consumati, aflati ca este si benefica pentru organism!

Nu incurajam excesele. Excesele nu sunt bune in general. Insa o ceasca de cafea pe zi are multiple beneficii asupra sanatatii!

De-a lungul timpului numeroase studii au demontrat ca o cafea pe zi este nemaipomenita pentru sanatate! Cafeaua este recunoscuta pentru continutul bogat de antioxidanti. Acestia contribuie la protejarea celulelor impotriva actiunii distructive a radicalilor liberi.

Specialistii afirma ca persoanele care beau o ceasca de cafea pe zi(neindulcita si fara adaos de lapte) au un risc mai mic de 20% de a dezvolta hemoragii cerebrale si atacuri vasculare cerebrale.

Beneficiile consumului de cafea:

  • Sursa importanta de antioxidanti, crom si magneziu ce contribuie la reglarea nivelului glicemiei
  • Cafeaua ajuta la combaterea depresiei: persoanele care consuma 1 ceasca de cafea pe zi au un risc mai scazut de depresie, datorita proprietatilor antioxidante ale cafelei
  • Consumul de cafea contribuie la functionarea optima a ficatului si la reglarea functiilor hepatice
  • Contribuie la imbunatatirea randamentului cerebral si fizic
  • Reduce cu 25% riscul de dezvoltare a diabetului de tip II
  • Reduce riscul aparitei cancerului de piele cat si riscul imbolnavirii de Alzheimer si Parkinson
  • Benefica pentru tranzitul intestinal si favorizeaza digestia.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>