Semintele de in 

Semintele de in contin un bogat pachet de nutrienti. Au fost cultivate inca din cele mai vechi timpuri in Babylon si sunt din ce in ce mai populare. Cea mai simpla maniera de a le consuma este sa le adaugi la salate sau sa le combini cu iaurt ori cereale.

seminte

Semintele de in sunt mult mai bogate in acizi grasi omega 3 decat pestele. Ele ajuta la mentinerea unei greutati normale. Acizii grasi din semintele de in sprijina organismul in procesul de ardere al caloriilor, taie din pofta de mancare si ajuta sistemul cardiovascular.

Acizii omega 3 au un rol imporatant in a evita problemele ce tin de ficat, rinichi sau chiar diabetul. Totodata, inima devine mai puternica si previne bolile specifice, iar sistemul nervos central si cerebelul isi vor imbunatati capacitatile. 

Tot semintele de in reduc nivelul colesterolului, multumita fibrelor din compozitie si scad presiunea arteriala. Ele ajuta si impotriva constipatiei.  proprietatile lor anticancerigene, fie ca e vorba de cancer de colon, de san sau de prostata. Aceste seminte intaresc imunitatea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>