Slabeste cu bellydance fitness

“Dansul oriental” sau “bellydance” este unul din cele mai vechi stiluri de dans. Acest stil de dans a stat la baza dezvoltarii unor rutine de aerobic, deoarece el solicita in special abdomenul si soldurile, favorizand dezvoltarea muschilor in aceste zone.

Cu timpul insa tehnica de dans s-a dezvoltat tot mai mult si acum “dansul din buric” nu se mai rezuma doar la miscari ale soldurilor, ci solicita si muschii mainilor si picioarelor. De aceea, combinarea miscarilor de bellydance poate duce la realizarea unei rutine de fitness, care sa lucreze toti muschii corpului.

Bellydance fitness este un sport potrivit oricarei categorii de varsta.

Ca si beneficii putem enumera urmatoarele:

● Este un exercitiu foarte bun in prevenirea osteoporozei la persoanele mai in varsta

● Miscarile de bellydance sunt de asemenea benefice coloanei vertebrale

● Daca dansezi si cu un val, poti tonifia partea de sus a corpului, bratele si umerii

● Picioarele si muschii spatelui pot fi tonifiati prin miscarile din solduri

O sedinta zilnica de 30 de minute bellydance fitness este recomandata pentru cele care au o munca sedentara, care stau 8-9 ore pe scaun si isi solicita astfel foarte mult coloana vertebrala. Aceste exercitii sunt ideale atat pentru remodelarea si intretinerea corporala cat si pentru refacerea si relaxarea trupului si mintii.

Daca vi se pare interesant si doriti sa incercati acest tip de sport, exista pe internet diverse programe de bellydance si bellydance fitness, atat pentru incepatori cat si pentru avansati.

bellydance fitness

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>