Spirulina poate contracara si elimina metalele grele din organism

Spirulina este alcatuita in cea mai mare parte din proteine si aminoacizi esentiali si este recomandata in mod special celor vegetarieni, datorita continutului ridicat de fier. Este consumata adesea si datorita continutului de vitamina B12, desi inca exista multe dezbateri pe acest subiect.
Pulberea de spirulina provine dintr-o alga naturala (cyanobacteria) deosebit de bogata in nutrienti si proteine.
Atunci cand este recoltata corect din bazine de apa necontaminate este una dintre cele mai potente surse disponibile de nutrienti.
Concentratia mare de proteine si fier o recomanda cu caldura in perioada sarcinii, dupa interventii chirurgicale sau oricand avem nevoie de o imunizare a organismului.
Pentru cei care vor o simpla doza de spirulina poate fi amestecata cu apa, desi majoritatea o prefera amestecata cu sucuri de fructe. Spirulina este un element excelent adaugat la smoothy-uri sau daca sunteti curajosi poate fi adaugata in deserturi.
Daca vreti sa aveti parte de ceva mai savuros amestecati-o in pateuri, sosuri salsa sau de paste pentru un binevenit aport de proteine. Se recomanda administrarea zilnica de aproximativ 10-15g.

Desi gustul nu este tocmai placut spirulina este plina de calitati :
Contine 65% proteine si aminoacizi esentiali inclusiv acidul gamalinoleic (GLA) recunoscuta pentru efectul antiinflamator
Spirulina contine Omega 3-6-9 ponderea cea mai mare fiind de Omega3 .
Este extrem de bogata in clorofila care ajuta la eliminarea toxinelor din sange si ajuta la intarirea sistemului imunitar
Are o concentratie mare de fier usor asimilabi,l fiind foarte buna in timpul sarcinii sau pentru anemie deoarece nu provoaca constipatie
Este o excelenta sursa de nutrienti conform Wikipedia: „ Spirulina contine vitaminele B1 (tiamina), B2(riboflavina), B3 (niacina), B6 (piridoxina), B9 (acid folic), vitamina C, vitamina D, vitamina A si vitamina E. Este de asemenea o buna sursa de potasiu, calciu, crom, cupru, fier si magneziu.
In urma testelor s-a demonstrat ca Spirulina are un nivel ORAC (Capacitate de absorbtie a Radicalilor de Oxygen) de peste 24,000, ceea ce este de 4 ori scorul ORAC al afinelor. Acest scor este folosit pentru a masura capacitatea antioxidanta si concentratia sa in diferite tipuri de alimente.
Spirulina este de asemenea incredibil de bogata in calciu, avand de 26 de ori mai mult calciu decat in lapte, fiind excelenta pentru copii, batrani si perioada sarcinii.
Unele studii au aratata ca spirulina este buna in cazul alergiilor sau reactiilor alergice.
Continutul de fosfor al spirulinei il fac ideal pentru regimul de remi2012_1_17_PEnZuQgWz4LMRW2lAaeX61neralizare a dintilor
Unele dovezi arata ca spirulina lupta cu isotopii radioactivi facand-o folositoare in cazul expunerii la radioactivitate sau terapiei cu radiatii.
Proteinele din spirulina sunt foarte asimilabile avand o rata de utilizare intre 50-61%.
Spiulina poate contracara si elimina metalele grele din organism
Poate creste rata de ardere a grasimilor in timpul activitatii fizice

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>