Spune adio cearcanelor

lacer Uneori ai impresia ca nu-ti mai ajunge timpul sa faci tot ce ti-ai propus, ca sa duci la final ce ai inceput, uiti de cele minim opt ore de somn. Lipsa de somn si statul prea mult in fata calculatorului iti poate afecta zona din jurul ochilor. Pentru a evita aparitia cearcanelor, poti incerca urmatoarele trucuri!

Cremele si gelurile

Cremele cu substante venotonice sau cele contur pentru ochi contin anumite ingrediente care intaresc pielea din jurul ochilor si trateaza pe moment cearcanele.

Evita fumul de tigara si alcoolul

Fumul de tigara si consumul excesiv de alcool sunt cause care duc la aparitia cearcanelor, expunerea la fumul de tigara si la alti poluanti afecteaza bariera delicate de la nivelul pielii, aceasta pierzandu-si elasticitatea si  hidratarea.

Respecta orele de somn

Cel mai important factor de prevenire a formarii cearcanelor este respectarea orelor de somn. Asa se asigura drenarea vaselor de sub ochi, ce previne aparitia pungilor vinete de la acest nivel. Daca nu reusesti sa dormi cate sapte-opt ore pe noapte in timpul saptamanii, incearca sa recuperezi in weekend cu ceva mai multe ore de somn.

Consuma lichide

Hidratarea este esentiala pentru a preveni aparitia cearcanelor. Evita bauturile alcoolice si consuma cel putin doi litri de lichide pe zi, incearca sa bei bauturi decofeinizate.  Daca iti doresti ca apa plata sa aiba un gust placut, poti adauga si zeama de la o lamaie.

Castravetele

Are un efect revigorant pentru ochii obositi si asigura hidratarea locala, in plus contine antioxidanti importanti pentru stimularea circulatiei sangvine si vitamin k, care ajuta la fabricarea proteinelor.  Dupa ce ai lasat un castravete in frigider timp de 15 minute, taie-l rondele si aplica doua felii pe ochi dimineata si seara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>