Sucurile naturale – sanatoase si nu prea

pahare

Sucurile naturale “100%” nu sunt atat de bune pe cat se crede. Chiar daca contin vitamine si antioxidanti, acestea contin si foarte mult zahar.  Un pahar de suc natural de mere ar putea avea mai multe calorii decat un baton de ciocolata.

Sucul de portocale contine vitamina C, care creste imunitatea si indeparteaza racelile.

Sucurile din mai multe fructe sunt foarte periculoase. Acestea contin cantitati meri de apa si zahar si mai putin suc de fructe, ceea ce nu le face deloc mai bune decat racoritoarele.

Sucurile de legume proaspat stoarse hidrateaza, au mai putin zahar decat cele de fructe, iar pulpa taie senzatia de foame.

Sucul de rosii contine licopen, care reduce riscul de cancer, in special pe cel de prostata.

Sucul de sfecla tine sub control tensiunea arteriala, insa, poate contine cam mult sodiu.

Suc de morcovi sau de sfecla. Dupa ce sucul e gata, puteti adauga putin rozmarin si cateva picaturi de lamaie. Sucul de sfecla tine sub control tensiunea arteriala, insa, poate contine cam mult sodiu.

Energizant. In mixer puneti suc de portocale sau suc de sfecla si  doua galbenusuri crude de ou. Bautura este atat de hranitoare si de satioasa incat poate inlocui o masa in sine.

Suc de castraveti. Puneti in mixer castraveti si suc de portocale sau suc de mere. Pentru textura, puteti pune un pic de smantana.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>